Da li ste čuli za Ananas Magazin?

Ovo je moj prvi post na mom maternjem jeziku. Razlog tome je što sam otkrila neverovatno kul sajt i odlučila sam da se putem svog bloga obratim čitaocima i skrenem pažnju na jedan novi projekat: Ananas Magazin.

Zbog čega mi je ovaj sajt tako zanimljiv?

Po tome što je u potpunosti “zdrav” magazin. U pitanju je sajt informativnog i zabavnog karaktera, ali u kome je zabava smeštena pre svrega u okvire kulture i muzike. Pored toga, Ananas Magazin je previše simpatično ime za sajt – oduševljena sam! (Ko mi je kriv što obožavam ananas?!) 😀 Inače, ne pišu o ananasu, da se razumemo na početku.

Kako sam došla do ovog sajta?

Moja drugarica na facebook-u je počela da prati stranicu Ananas Magazina i malo-malo pa mi “iskoči” na homepage nešto njihovo što je ona like-ovala. Zainteresovalo me je da vidim šta oni pišu, ušla na njihvu stranicu, pa na sajt i bila sam zaista prijatno iznenađena!

Pozitivne strane ovog sajta?

Čini mi se da je ovo jako mlad sajt, koliko sam primetila postoji tek par meseci, a imaju zaista dosta različitih tekstova. Fokusiran je najviše na modu, ali dosta pišu i o kulturi, muzici, zdravlju i hrono ishrani, što me je posebno obradovalo jer sam već skoro godinu dana na ovom režimu ishrane, a u Ananas Magazinu pišu autorske recepte (jeaaa za sve hronere kojima su ponestale ideje za obroke!!!). Neke sam već probala i zaista su neverovatno ukusni! Na ovom sajtu ne postoje “gossip” tekstovi, politika, niti loše strane društva. Jednostavno je fokusiran na lepe vesti i kvalitetne priče.

Loše strane ovog sajta?

Hmm… Prvo što mi se nije dopalo je to što su za muzičke i kulturne događaje fokusirani isključivo na Niš (grad na jugoistoku Srbije), ali pretpostavljam da nemaju resurse da prate priče na nivou celog juga ili možda čak Srbije. Ipak, mislim da bi bila sjajna ideja da prate muziku i kulturu u ostalim gradovima na jugu naše zemlje. Druga stvar koja mi se nije dopala je to što za sada imaju mali broj intervjua, već su tekstovi (kultura i muzika) uglavnom najave za neke događaje.  I treća stvar: šta nije u redu s njima pa se ne reklamiraju nigde?! 😀

Priča koju govori Ananas Magazin je jedna od najboljih stvari koje sam videla u proteklih godinu dana (bar na našim prostorima) i prosto mi je neverovatno kako nisu postali nenormalno poznati! Znači, ljudi iz Ananasa, ako ovo budete pročitali – apelujem da obavezno uložite u reklamu jer će vam se stostruko isplatiti! 🙂

I šta sada?

Idite na sajt Ananas Magazina i vidite o čemu vam pričam. Možda nećete da se zaljubite, poput mene, ali ćete sigurno naići makar na jednu temu koja će vas zadržati. Osećaćete se bolje jer ćete čitati o zdravim i veselim temama, koje su svakako ozbiljne, pa ćete možda i nešto novo naučiti. U svakom slučaju, vredi baciti pogled.

Ne, ovo nije plaćena reklama i ne poznajem ljude koji stoje iza ovog sajta. Svidela mi se ideja i želela sam da napišem nešto lepo o njoj. Uopstalom, ovo je moj privatni brog i pišem o čemu god želim jer sam tako u mogućnosti 😉

Leave a Reply

